Pravila o povratu i povratu novca
U Pantoneclo-u zadovoljstvo kupaca nam je na prvom mjestu. Uvijek nastojimo dostaviti vašu narudžbu u savršenom stanju, no razumijemo da ponekad nešto može poći po zlu. Ako niste u potpunosti zadovoljni kupnjom – bilo zbog veličine, dizajna, boje ili iz bilo kojeg drugog razloga – proizvod možete jednostavno vratiti bez komplikacija. Dovoljno je pokrenuti zahtjev za povrat putem naše web stranice i slijediti upute. Sve ostalo rješava naš tim.
Ova Pravila o povratu i povratu novca objašnjavaju kako možete vratiti kupljeni proizvod i kako obrađujemo povrate novca kako biste uvijek mogli kupovati bez brige.
1. Pravo na odustajanje (Rok za povlačenje)
U skladu s Direktivom EU o pravima potrošača (2011/83/EU), imate pravo odustati od kupnje u roku od 14 kalendarskih dana od primitka narudžbe – bez navođenja razloga. Ovaj rok je poznat kao „rok za povlačenje“ i omogućuje vam otkazivanje narudžbe ako ste se predomislili ili proizvod nije ispunio vaša očekivanja.
Kako iskoristiti ovo pravo?
Da biste iskoristili pravo na odustajanje, obavijestite nas o svojoj odluci u roku od 14 dana podnošenjem zahtjeva za povrat putem naše web stranice: https://pantoneclo.at/guest/return
1.2 Uvjeti povrata
Kako bi povrat bio prihvaćen, proizvod mora ispunjavati sljedeće uvjete:
- Proizvod mora biti nov, nekorišten i neoprani.
- Sve originalne oznake moraju biti pričvršćene.
- Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju.
- Kopija originalnog računa mora biti priložena uz paket kako bismo mogli identificirati narudžbu.
1.3 Iznimke
Iz higijenskih i sigurnosnih razloga, povrat određenih proizvoda nije moguć. To uključuje, ali nije ograničeno na:
- Donje rublje
- Kupaći kostimi
Ovi proizvodi se ne mogu vratiti osim ako su oštećeni ili ste primili pogrešan artikl.
2. Kako vratiti artikl
Pantoneclo nudi dva načina povrata, ovisno o tome jeste li kupovali kao registrirani korisnik ili kao gost.
A. Ako ste kupovali kao registrirani korisnik:
- Prijavite se u svoj račun na www.pantoneclo.at
- Idite na „Moje narudžbe“ i odaberite narudžbu i artikl koji želite vratiti.
- Odaberite razlog povrata s ponuđenog popisa i navedite kratko objašnjenje.
- Za narudžbe plaćene pouzećem unesite podatke o svom bankovnom računu:
- Ime vlasnika računa
- Naziv banke
- IBAN
- BIC / SWIFT kod
- Potvrdite da ste pročitali naša Pravila o povratu i povratu novca.
- Kliknite na ‘Pošalji zahtjev’.
- U paket obavezno priložite kopiju računa.
- Pažljivo zapakirajte proizvod i pošaljite ga na navedenu adresu koristeći uslugu dostave s mogućnošću praćenja pošiljke.
B. Ako ste kupovali kao gost:
- Posjetite https://pantoneclo.at/guest/return
- Unesite broj računa i svoju email adresu.
- Odaberite artikl koji želite vratiti.
- Odaberite razlog povrata s ponuđenog popisa i navedite kratko objašnjenje.
- Za narudžbe plaćene pouzećem unesite podatke o svom bankovnom računu:
- Ime vlasnika računa
- Naziv banke
- IBAN
- BIC / SWIFT kod
- Potvrdite da ste pročitali naša Pravila o povratu i povratu novca.
- Kliknite na ‘Pošalji zahtjev’.
- U paket obavezno priložite kopiju računa.
- Pažljivo zapakirajte proizvod i pošaljite ga na navedenu adresu koristeći uslugu dostave s mogućnošću praćenja pošiljke.
3. Pošaljite paket: Pošaljite paket putem bilo koje lokalne dostavne službe ili pošte na sljedeću adresu za povrat:
GLS HUB Croatia - (Fürgefutar)
PANTONECLO
Stupničke Šipkovine 22,
10255, Donji Stupnik, Croatia
Kontakt broj primatelja: +38512042672 (Možete koristiti svoj broj)
Email: [email protected]
Važno: Molimo vas da NE šaljete paket pouzećem (COD) – naš skladište za povrate ne prihvaća niti obrađuje takve pošiljke. Svi paketi poslani pouzećem bit će odbijeni. Pokrivate samo trošak dostave do adrese za povrat. Nakon što primimo paket, mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo – uključujući obradu i povrat novca na vaš račun, bez dodatnih troškova.
4. Troškovi povrata
Kupac snosi troškove povrata paketa do lokalne povratne adrese. Kada paket stigne u lokalni centar, Pantoneclo pokriva troškove međunarodne dostave do našeg glavnog skladišta u Sloveniji.
Uvijek koristite uslugu dostave s praćenjem i sačuvajte dokaz o slanju dok povrat novca ne bude obrađen. U slučaju gubitka paketa, povrat novca će se izvršiti samo uz predočenje valjanog dokaza o slanju.
5. Povrat novca
Nakon što primimo i pregledamo vraćeni artikl, povrat novca bit će izvršen na sljedeći način:
- Plaćene narudžbe: Povrat novca bit će izvršen na izvorni način plaćanja (kreditna/debitna kartica).
- Narudžbe plaćene pouzećem: Povrat novca bit će izvršen na vaš bankovni račun. Molimo provjerite jesu li vaši bankovni podaci ispravno uneseni u obrascu za povrat.
Važno: Artikli koji pokazuju znakove nošenja, korištenja ili oštećenja mogu biti djelomično refundirani, ovisno o smanjenju vrijednosti.
Ako imate bilo kakva pitanja ili trebate pomoć tijekom postupka povrata, slobodno nas kontaktirajte na [email protected]. Ovdje smo kako bismo osigurali da vaše iskustvo s Pantoneclo-om ostane pozitivno, čak i kada nešto ne ide po planu.
PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.