Pravila povrata i refundacije
Ova Pravila povrata i refundacije opisuju vaše pravo na odustajanje od ugovora i određuju postupak povrata koji treba slijediti u slučaju da odlučite iskoristiti pravo na odustajanje.
U PANTONECLO-u ("mi," "nas," "naše"), zadovoljstvo kupaca je naš glavni prioritet. Ako niste potpuno zadovoljni svojom kupnjom, obavijestite nas.
Ako ste primili:
· neispravan proizvod
· oštećen proizvod
· nepotpunu narudžbu
pošaljite nam fotografiju proizvoda, pakiranja i naljepnice paketa unutar 48 sati od primitka narudžbe.
Fotografija mora jasno prikazivati problem. Ako problem nije prepoznatljiv na poslanoj fotografiji, možda ćemo tražiti dodatni dokaz.
Fotografiju dokaza pošaljite putem:
· ZA GOSTE: [https://pantoneclo.hr/guest/return](https://pantoneclo.hr/guest/return)
· REGISTRIRANI KORISNICI: putem korisničkog panela (prijavite se → nadzorna ploča → narudžbe)
U slučaju tehničkih poteškoća s integriranim sustavom za povrat, pošaljite nam fotografiju e-poštom na [email protected], navodeći broj narudžbe, informacije o proizvodu i količinu te kontaktne podatke (ime, prezime, adresa, broj telefona, e-pošta) koje ste koristili pri naručivanju proizvoda koji želite vratiti.
1. Pravo na odustajanje (razdoblje hlađenja)
Prema EU Direktivi o pravima potrošača (2011/83/EU), kupci imaju pravo odustati od svoje kupnje unutar 14 kalendarskih dana od primitka narudžbe, bez navođenja razloga. Ovo razdoblje poznato je kao "razdoblje hlađenja."
1.1 Kako iskoristiti pravo na odustajanje:
Kako biste iskoristili pravo na odustajanje, morate nas obavijestiti o svojoj odluci da otkažete kupnju unutar razdoblja od 14 dana. To možete učiniti informiranjem o svojoj želji da odustanete od kupnje putem web stranice www.pantoneclo.hr (vidi Povrat za goste i Povrat za registrirane korisnike) ili, u slučaju tehničkih poteškoća s povratnim sustavom, slanjem e-pošte s brojem narudžbe na [email protected] jasno navodeći proizvode za koje tražite povrat.
Ako nam pošaljete e-poštu, imajte na umu da ćemo na vašu e-poštu odgovoriti u roku od 2 radna dana. U sezoni visoke potražnje (Black Friday, Cyber Monday, Božić ili slični događaji), odgovor može biti produžen.
Razdoblje od 14 dana počinje teći od dana kada primite robu.
Nakon što pošaljete zahtjev za odustajanje, pošaljite nam proizvod neoštećen, s etiketama i u originalnom pakiranju unutar 14 kalendarskih dana nakon obavijesti. Za povrat koristite uslugu slanja pošiljaka s mogućnošću praćenja kako biste osigurali sigurnu dostavu. Sačuvajte dokaz o slanju dok ne potvrdimo primitak vraćene robe. Ako se paket s vraćenim proizvodom izgubi, zahtjev za povrat ćemo riješiti na temelju potvrde o slanju.
1.2 Iznimke od prava na odustajanje:
Pravo na odustajanje ne odnosi se na određene artikle, uključujući, ali ne ograničavajući se na:
· robu izrađenu prema vašim specifikacijama ili jasno personaliziranu (npr. proizvodi po mjeri),
· zapečaćene proizvode koji nisu prikladni za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je pečat skinut nakon isporuke (npr. donje rublje, kupaći kostimi).
2. Povrat
Ako se odlučite za odustajanje od kupnje unutar razdoblja hlađenja, morate nam vratiti proizvode u roku od 14 dana od datuma kada ste nas obavijestili o svojoj odluci o odustajanju. Imajte na umu da ne možemo preuzeti odgovornost za proizvode koji nam se vraćaju, a koji nisu izvorno kupljeni kod nas. Ako primimo artikle koji nisu kupljeni kod nas, nećemo obraditi zahtjev za povrat za te artikle.
U slučaju da nam se takvi artikli greškom vrate, kupac će biti odgovoran za sve troškove povezane s vraćanjem tih artikala natrag kupcu. Toplo vam preporučujemo da provjerite podatke o svojoj kupnji i osigurate da je sporni artikl kupljen kod nas prije nego što pokrenete povrat. Svi artikli koji budu vraćeni u naše skladište, a nisu kupljeni kod naše tvrtke, bit će pohranjeni mjesec dana, nakon čega će navedeni proizvodi biti uništeni.
2.1 Stanje vraćene robe:
Proizvodi moraju biti vraćeni u izvornom stanju, nenoseni, neoprani, sa svim etiketama i u originalnom pakiranju. Odgovorni ste za bilo kakvu umanjenu vrijednost proizvoda koja proizlazi iz rukovanja proizvodima na način koji nije nužan za utvrđivanje njihove prirode, karakteristika i funkcionalnosti.
2.2 Troškovi povratnog slanja:
Imajte na umu da su troškovi povratnog slanja proizvoda na našu adresu odgovornost kupca, osim ako nije drugačije navedeno. Ne pokrivamo troškove povratnog slanja za neželjene artikle (npr. ako vam se ne sviđa kroj/izgled/boja), a kupac mora platiti povezane troškove dostave.
Za povrat proizvoda koristite uslugu slanja pošiljaka s mogućnošću praćenja kako biste osigurali sigurnu dostavu. Sačuvajte dokaz o slanju dok ne potvrdimo primitak vraćene robe. Ako se paket s vraćenim proizvodom izgubi, zahtjev za povrat ćemo riješiti na temelju potvrde o slanju.
2.3 Povrati - Posebne/Paketne Ponude
Imajte na umu da, ako je proizvod kupljen po sniženoj cijeni, bilo koji povrat ili izdavanje vouchera bit će temeljeni na konačnoj sniženoj cijeni koju ste platili, a ne na originalnoj cijeni proizvoda. To se odnosi na sve promocije, rasprodaje i popuste koji su bili dostupni u trenutku kupnje. Povrat ili voucher će biti izdan samo ako se vrati kompletna paketna ponuda/svi proizvodi iz paketne ponude. Povrat/voucher za djelomično vraćenu paketnu ponudu nije moguć. U slučaju da nam vratite samo dio paketne ponude, kontaktirat ćemo vas kako bismo vas zamolili da vratite nedostajući proizvod(e) koji su bili dio paketne ponude kako bismo osigurali pozitivno rješenje zahtjeva za povrat/voucher.
Zamjena proizvoda iz paketne ponude moguća je pod uvjetom da se proizvod vrati u nepromijenjenom stanju (sa svim etiketama, u originalnom pakiranju, neoprano, itd.). Imajte na umu da je moguće tražiti zamjenu istog proizvoda samo u drugoj veličini ili boji ili oboje.
3. Zamjene & Voucheri & Povrati
Nakon što primimo vraćene artikle, pregledat ćemo ih kako bismo osigurali da zadovoljavaju gore navedene uvjete. Nakon odobrenja, obradit ćemo vaš povrat prema vašem zahtjevu (zamjena/izdavanje vouchera/povrat novca). O rješenju reklamacije bit ćete obaviješteni unutar 14 dana od primitka vraćenih artikala.
3.1 Zamjena istim proizvodom:
Slijedite postupak povrata objašnjen u odjeljku Pravo na odustajanje. Obavezno navedite u kojoj boji/veličini želite da zamijenimo vraćeni proizvod. U slučaju da se zamjena proizvoda mora dostaviti na drugu adresu, navedite adresu. Po dolasku vraćenog proizvoda/a, svi će proizvodi biti pregledani kako bi se utvrdilo zadovoljavaju li uvjete za uspješno rješenje povrata. Na temelju toga, obavijestit ćemo vas o rješenju reklamacije i poslati vam zamjenu unutar 14 dana od primitka vraćenih artikala.
3.2 Zamjena drugim proizvodom:
Slijedite postupak povrata objašnjen u odjeljku Pravo na odustajanje. Navedite koji proizvod(e) želite vratiti i količine svakog (ako ima više proizvoda koje želite vratiti). Po dolasku vraćenog proizvoda/a, svi će proizvodi biti pregledani kako bi se utvrdilo zadovoljavaju li uvjete za uspješno rješenje povrata. Na temelju toga, obavijestit ćemo vas o rješenju reklamacije i izdati voucher unutar 14 dana od primitka vraćenih artikala koji možete iskoristiti za kupnju proizvoda koje želite. Voucher će vam biti izdan u roku od 3 radna dana, ekvivalentan iznosu za povrat. Voucher se može iskoristiti pri sljedećoj kupnji i ograničen je na jednokratnu upotrebu. Cijena odabranog proizvoda za zamjenu mora biti jednaka ili viša od iznosa navedenog na izdanom voucheru. Preostali iznos neće se vratiti niti prenijeti na sljedeću kupnju.
3.3 Povrat novca:
Slijedite postupak povrata objašnjen u odjeljku Pravo na odustajanje. Navedite koji proizvod(e) želite vratiti i količine svakog (ako ima više proizvoda koje želite vratiti).
Prije podnošenja zahtjeva za povrat, navedite način plaćanja korišten za kupnju narudžbe koju želite vratiti. U slučaju plaćanja pouzećem, dostavite valjani IBAN uz ime, prezime, i službenu adresu vlasnika bankovnog računa čiji IBAN dostavljate.
Imajte na umu da:
· povrat će biti izvršen istim načinom plaćanja kojim ste obavili izvornu transakciju;
· u slučaju da vraćena roba pokazuje znakove korištenja ili oštećenja, možemo umanjiti iznos povrata kako bismo pokrili umanjenu vrijednost robe.
100-dnevno jamstvo kvalitete
U PANTONECLO-u posvećeni smo pružanju odjeće najviše kvalitete kojoj možete vjerovati i koju ćete voljeti. Zato smo ponosni što nudimo naše ekskluzivno 100-dnevno jamstvo kvalitete.
Što to znači za vas?
Naše 100-dnevno jamstvo kvalitete je dokaz povjerenja koje imamo u naše proizvode. Ovo jamstvo osigurava da svaki artikl koji kupite kod nas zadovoljava najviše standarde kvalitete, trajnosti i udobnosti. Evo kako funkcionira:
· Osiguranje kvalitete: Naši odjevni predmeti izrađeni su od najfinijih materijala i podvrgnuti rigoroznim kontrolama kvalitete prije nego što stignu do vas. Stojimo iza kvalitete naših proizvoda i vjerujemo da će ispuniti vaša očekivanja.
· Pranje i nošenje: Razumijemo da je pravi test odjeće kako se ponaša tijekom vremena. Naše 100-dnevno jamstvo kvalitete pokriva sve probleme povezane s pranjem i nošenjem. Ako imate bilo kakvih problema s kvalitetom ili trajnošću naše odjeće unutar 100 dana od kupnje, pokrivamo vas.
· Povrat bez problema: Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kvalitetom svoje kupnje, jednostavno vratite artikl unutar 100 dana za puni povrat novca ili zamjenu. Naša individualna politika povrata ostaje na snazi, osiguravajući jednostavan i praktičan postupak povrata.
Kako izvršiti povrat:
· Pokrenite povrat: Posjetite našu stranicu Povrata i slijedite jednostavne korake za pokretanje povrata.
· Spakirajte i pošaljite: Sigurno spakirajte artikl i upotrijebite priloženu naljepnicu za slanje kako biste ga vratili.
· Primite povrat ili zamjenu: Nakon što primimo vraćeni artikl, brzo ćemo obraditi vaš povrat ili zamjenu.
Zašto odabrati naše 100-dnevno jamstvo kvalitete?
· Mirna kupnja: Kupujte s povjerenjem znajući da je vaša kupnja zaštićena 100 dana.
· Predanost kvaliteti: Posvećeni smo pružanju odjeće koja traje, pranje nakon pranja.
· Usmjerenost na kupca: Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. Ovdje smo kako bismo osigurali da volite svaki komad koji posjedujete iz PANTONECLO-a.
Hvala vam što ste odabrali PANTONECLO. Radujemo se pružanju izuzetne odjeće i izvanrednog iskustva kupnje.
PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.